close

Oscars  

 

OMG!!!! My Bradley Cooper!!!!He's sooooooo Cute!!!!!!

 

雖然我最愛的布萊德利庫柏與最佳男配角擦身而過
但我覺得今天奧斯卡真的蠻有趣的

 

三星的置入實在是太厲害了
我一直都很不愛三星
不過他們的行銷手法真的很令人刮目相看
有錢
又大氣
不過還是不喜歡三星

O  

 

把我Cooper的小金人搶走的就是 加爾德勒托Jared Leto
看在他的得獎感言獎的超棒的就完全原諒他了

Oscars-Jared Leto  

Oscars  

奧斯卡最佳男配角:加爾德勒托 Jared Leto:

In 1971, Bossier City, Louisiana, there was a teenage girl who was pregnant with her second child. She was a high school dropout and a single mom, but somehow she managed to make a better life for herself and her children. She encouraged her kids to be creative, to work hard and to do something special. That girl is my mother and she’s here tonight. And I just want to say, I love you, Mom. Thank you for teaching me to dream. To my brother, Shannon, the best big brother in the world, you’re a true artist. Thank you so much for sharing this insane and amazing adventure that is 30 Seconds to Mars, and for being my best friend. I love you. Thank you.

To all the dreamers out there around the world watching this tonight in places like the Ukraine and Venezuela, I want to say we are here and as you struggle to… to make your dreams happen, to live the impossible… We’re thinking of you tonight. And this is, is incredibly special as well because there’s so many people that helped me get here.

And this for the 36 million people who have lost the battle to AIDS and to those of you out there who have ever felt injustice because of who you are or who you love, tonight I stand here in front of the world with you and for you. Thank you so much and goodnight.

「1971 年,路易斯安那州有個少女,懷上了她第二個小孩。她從高中輟學,是個單親媽媽,儘管現實環境艱難,她仍設法給自己及孩子一個不按命運安排的人生。她鼓勵孩子發揮想像力開創人生,為了自己不一樣的人生努力奮戰。那個小女孩,就是我親愛的媽媽,她正在現場,我只想和她說我愛你,親愛的媽媽,謝謝妳教會我什麼叫做夢想,什麼是勇敢做夢。給我的哥哥 Shannon, 全世界最棒的哥哥,你是真正的藝術家,有你和我一起經歷「三十秒上火星」的瘋狂人生真好,謝謝你做我最棒的朋友。我愛你。

給全世界懷抱夢想的你們、正聽著得獎感言的你們,像是正面臨戰火威脅的烏克蘭或委內瑞拉,我想告訴你們,當你們勇敢地和現實對抗,為了更好的未來努力,我們都在這裏支持著你們,你們都在我們心裡。

這個獎也為了3600萬名曾為了AIDS 奮戰的你們;為了那些只因「你是誰」或「你愛上了誰」而遭受社會不公平對待的你們,這個小金人獻給你們,你們是我今晚站在這裡的原因,我與你們同在。感謝所有人,這個夜晚真的很美好。」

 

聽著看著我都要哭了
我也想要去看藥命俱樂部了
觀眾們想看的 也不過是演員演出自己的人生
認同角色的處境 走進去和他們站在一起
Jared 試著活下去 嘗試延長生命
看自己是否有機會變成更好的人
電影如此 現實生活更是

 

Oscars

 

我的前情人Brad Pitt
在奧斯卡上發披薩
太可愛了吧

小布今年以監製和演員雙重身分為「自由之心」Twelve Years a Slave 加持
入圍奧斯卡9項提名
最後果然抱回大獎:最佳影片

Brad Pitt:
Everyone is born equal

 

0305-6  

2014 的Brad Pitt & Angelina還是一樣登對

 

除此之外,網路上有一篇評論紅毯女星的服裝
http://mbpo.blogspot.tw/2014/03/2014-oscars.html

在此不予置評了
蠻喜歡Jennifer Lawrence的衣服阿
紅的很喜氣

 

2014 Oscars 完美落幕

 

 

 

 

BY Q

 

arrow
arrow

    Q妮 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()